![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
zamówienie na: |
Remont dachu budynku pałacu w Sukowach 36- I etap |
zamawiający: | Gmina Kruszwica |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | ZP/11/09/2009 |
wartość: | poniżej progów unijnych |
termin składania ofert: | 16 października 2009 11:00 |
wynik postępowania: | WYNIK POSTĘPOWANIA ZAMIESZCZONO POD OGŁOSZENIEM |
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
Ogłoszenie o zamówieniu w trybie: przetarg nieograniczony
( zamieszczone w BZP w dniu 25.09.2009, nr ogłoszenia: 163871-2009 )
Gmina Kruszwica
Urząd Miejski w Kruszwicy
Nadgoplańska 4
88-150 Kruszwica
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Remont dachu budynku pałacu w Sukowach 36- I etap
Wspólny Słownik Zamówień: 45453000-7
Termin wykonania zamówienia : data zakończenia: 2010-02-15
Termin związania ofertą: 30 dni
Wadium: 8 000.00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 zł)
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w cenie zł brutto można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 28
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest także dostępna na stronie internetowej:
www. bip.kruszwica.gmina.pl
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
· w zakresie proceduralnym:
-mgr Monika Winiarczyk - referent ds.zamówień publicznych tel. (052) 3515010 w.31.
· w zakresie merytorycznym:
- Małgorzata Jańczak - inspektor ds. gospodarki mieszkaniowej tel. ( 052) 351 50 10 w.34
Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 30 ( biuro obsługi interesanta) do dnia 2009-10-16 do godz. 11:00.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia:
1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2 Zdolność ekonomiczna i finansowa Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Ocenę spełniania w/w warunków udziału zamawiający dokona wg formuły „spełnia-nie spełnia” na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń wymaganych
w SIWZ.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
Kryterium Cena (koszt) Waga 100%
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Kruszwica dnia: 2009-09-25
Ogłoszenie BZP (46kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (99kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Oświadczenie z art. 22 i 24 (35kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Wzór oferty (40kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Wzór umowy (29kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (39kB)
![zip](img/ikony/zip.png)
Przedmiar (4157kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Projekt budowlany 1z8 (5552kB)
![txt](img/ikony/txt.png)
Projekt budowlany 2z8 (7168kB)
![txt](img/ikony/txt.png)
Projekt budowlany 3z8 (7168kB)
![txt](img/ikony/txt.png)
Projekt budowlany 4z8 (7168kB)
![txt](img/ikony/txt.png)
Projekt budowlany 5z8 (7168kB)
![txt](img/ikony/txt.png)
Projekt budowlany 6z8 (7168kB)
![txt](img/ikony/txt.png)
Projekt budowlany 7z8 (7168kB)
![txt](img/ikony/txt.png)
Projekt budowlany 8z8 (7168kB)
![txt](img/ikony/txt.png)
Wynik postępowania
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (7kB)
![zip](img/ikony/zip.png)
metryczka
Opublikował: Monika Winiarczyk (25 września 2009, 13:51:20)
Ostatnia zmiana: Monika Winiarczyk (22 października 2009, 13:25:48)
Zmieniono: Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1216