Zapytanie ofertowe na opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. „Budowa zaplecza socjalno – sportowego przy ul. Poznańskiej w Kruszwicy”
ZAPYTANIE OFERTOWE
Urząd Miejski w Kruszwicy zaprasza do złożenia oferty na opracowanie dokumentacji technicznej dla
zadania pn. „Budowa zaplecza socjalno – sportowego przy ul. Poznańskiej w
Kruszwicy”.
I. Zamawiający:
Gmina Kruszwica
ul. Nadgoplańska 4
88-150 Kruszwica
tel. 052 35 15 010, fax 35 16 021,
NIP 556-27-51-234 REGON 092350777
Gmina Kruszwica
ul. Nadgoplańska 4
88-150 Kruszwica
tel. 052 35 15 010, fax 35 16 021,
NIP 556-27-51-234 REGON 092350777
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro (art. 4 pkt 8 ustawy).
II. Przedmiot zamówienia:
Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. „Budowa zaplecza socjalno – sportowego przy ul. Poznańskiej w Kruszwicy”.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa zaplecza socjalno – sportowego przy ul. Poznańskiej w Kruszwicy”.
Zakres zadania: rozbudowa istniejącego budynku socjalnego jednokondygnacyjnego na części działki o numerze ewidencyjnym 281/12.
Dane budynku istniejącego :
- powierzchnia zabudowy ok. 50 m2,
- przyłącze wodociągowe,
- przyłącze kanalizacyjne,
- pomieszczenia sanitarne wyposażone w 4 pisuary oraz 6 toalet.
Ogólna charakterystyka budynku projektowanego :
- maksymalna powierzchnia zabudowy do 300/400 m2 w zależności od przedstawionej koncepcji,
- pomieszczenia przeznaczone na szatnie dla sportowców dwóch drużyn o powierzchni min 25m2 każda.
W każdej szatni muszą się znajdować:
- miejsca do siedzenia dla min. 20 osób, szafki na odzież dla min. 20 osób,
- minimum 3 prysznice,
- minimum 1 toaleta,
- pomieszczenia przeznaczone na szatnie dla sędziów oddzielone od szatni dla zawodników: stół
z miejscem do siedzenia dla 4 osób, szafki na odzież dla 4 osób, prysznic oraz toaleta w szatni,
- poddasze użytkowe przeznaczone na sale konferencyjną,
- przy projektowaniu budynku należy się kierować wytycznymi Polskiego Związku Piłki Nożnej dla klubów.
Wyposażenie budynku:
- lustra, krzesła, ławki, dozowniki do mydła, uchwyty do papieru toaletowego, szczotki do WC itp.,
- toalety ogólnego dostępu oraz dla osób niepełnosprawnych ,
- elektryczne suszarki do rąk,
- instalacja elektryczna + przyłącze energetyczne ( z uwzględnieniem infrastruktury znajdującej się na działce),
- instalacja gazowa + przyłącze gazowe,
- instalacja alarmowa,
- instalacja wentylacyjna z klimatyzacją.
Dach pokryty blacho dachówką.
W projektowanym budynku lub istniejącym należy uwzględnić pomieszczenia gospodarcze na sprzęty przeznaczone do utrzymania obiektu sportowego.
Przed przystąpieniem do prac koncepcyjnych należy przeprowadzić wizję w terenie oraz uzgodnić z Zamawiającym funkcje użytkową projektowanego obiektu
IV. Zakres prac do wykonania:
- opracowanie koncepcji projektowej zaplecza socjalno – sportowego na części działki
o numerze ewidencyjnym 281/12,
- opracowanie wizualizacji budynku,
- inwentaryzacja drzewostanu,
- przygotowanie oraz złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o wycinkę drzew wraz z planem nasadzeń,
- opracowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami dotyczącymi wydania decyzji o warunkach zabudowy,
- uzyskanie map do celów projektowych,
- wykonanie dokumentacji technicznej w czterech egzemplarzach i jednej wersji elektronicznej,
- wykonanie przedmiaru robót ( 1 egz.),
- wykonanie kosztorysu inwestorskiego (1 egz.),
- wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (2 egz.),
- uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień dla przedstawionej dokumentacji,
- uzyskanie decyzji od poszczególnych zarządców dróg publicznych zezwalającej na umieszczenie w pasie drogowym urządzenia niezwiązanego z drogą,
- uzyskanie pozwolenia na budowę (decyzja nie ostateczna).
Wykonawca wykona przedmiot umowy w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji wszystkich opracowań (plik w programie ogólnodostępnym, dokumenty
w wersji elektronicznej muszą być kompletne i tożsame z wersją papierową).
V. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1 kryterium: cena - waga 100%
VI. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji opracowania koncepcji projektowej zaplecza socjalno – sportowego 20 dni od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji zamówienia: do dnia 01.10.2019r.
VII. Uwagi dla oferentów
a) Wykonawca po opracowaniu dokumentacji projektowej przedstawi 1 egzemplarz do wglądu lub ewentualnej weryfikacji Zamawiającemu .
d) Wykonawca przenosi na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych oraz własność projektu, w tym również prawo wykonywania zależnego prawa autorskiego i wyraża zgodę na:
- dokonywanie w projekcie zmian wynikających z potrzeby zmiany rozwiązań projektowych, zastosowania materiałów, ograniczenia wydatków, zmiany obowiązujących przepisów itd.,
- utrwalania projektu w postaci cyfrowej np. na nośniku (CD - R)
- zwielokrotnienie projektu poprzez odbitki ksero.
- udostępnienie projektu osobom trzecim w celu wykonania przez nie nadzoru nad wykonywaniem prac realizowanych na podstawie tego projektu.
- przed złożeniem oferty cenowej należy dokonać wizji w terenie.
VIII. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Przed złożeniem oferty cenowej należy dokonać wizji w terenie.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa zaplecza socjalno – sportowego przy ul. Poznańskiej w Kruszwicy”” (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność). Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Nadgoplańskiej 4, 88-150 Kruszwica w pok. nr 30 (Biuro Obsługi Interesanta) w terminie do dnia 29.03.2019r. do godz. 15:15. Nie dopuszcza się składania oferty w wersji elektronicznej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
IX. Załączniki:
nr 1 - Formularz oferty (18kB)
nr 2 - Wzór umowy (181kB)
Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. „Budowa zaplecza socjalno – sportowego przy ul. Poznańskiej w Kruszwicy”.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa zaplecza socjalno – sportowego przy ul. Poznańskiej w Kruszwicy”.
Zakres zadania: rozbudowa istniejącego budynku socjalnego jednokondygnacyjnego na części działki o numerze ewidencyjnym 281/12.
Dane budynku istniejącego :
- powierzchnia zabudowy ok. 50 m2,
- przyłącze wodociągowe,
- przyłącze kanalizacyjne,
- pomieszczenia sanitarne wyposażone w 4 pisuary oraz 6 toalet.
Ogólna charakterystyka budynku projektowanego :
- maksymalna powierzchnia zabudowy do 300/400 m2 w zależności od przedstawionej koncepcji,
- pomieszczenia przeznaczone na szatnie dla sportowców dwóch drużyn o powierzchni min 25m2 każda.
W każdej szatni muszą się znajdować:
- miejsca do siedzenia dla min. 20 osób, szafki na odzież dla min. 20 osób,
- minimum 3 prysznice,
- minimum 1 toaleta,
- pomieszczenia przeznaczone na szatnie dla sędziów oddzielone od szatni dla zawodników: stół
z miejscem do siedzenia dla 4 osób, szafki na odzież dla 4 osób, prysznic oraz toaleta w szatni,
- poddasze użytkowe przeznaczone na sale konferencyjną,
- przy projektowaniu budynku należy się kierować wytycznymi Polskiego Związku Piłki Nożnej dla klubów.
Wyposażenie budynku:
- lustra, krzesła, ławki, dozowniki do mydła, uchwyty do papieru toaletowego, szczotki do WC itp.,
- toalety ogólnego dostępu oraz dla osób niepełnosprawnych ,
- elektryczne suszarki do rąk,
- instalacja elektryczna + przyłącze energetyczne ( z uwzględnieniem infrastruktury znajdującej się na działce),
- instalacja gazowa + przyłącze gazowe,
- instalacja alarmowa,
- instalacja wentylacyjna z klimatyzacją.
Dach pokryty blacho dachówką.
W projektowanym budynku lub istniejącym należy uwzględnić pomieszczenia gospodarcze na sprzęty przeznaczone do utrzymania obiektu sportowego.
Przed przystąpieniem do prac koncepcyjnych należy przeprowadzić wizję w terenie oraz uzgodnić z Zamawiającym funkcje użytkową projektowanego obiektu
IV. Zakres prac do wykonania:
- opracowanie koncepcji projektowej zaplecza socjalno – sportowego na części działki
o numerze ewidencyjnym 281/12,
- opracowanie wizualizacji budynku,
- inwentaryzacja drzewostanu,
- przygotowanie oraz złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o wycinkę drzew wraz z planem nasadzeń,
- opracowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami dotyczącymi wydania decyzji o warunkach zabudowy,
- uzyskanie map do celów projektowych,
- wykonanie dokumentacji technicznej w czterech egzemplarzach i jednej wersji elektronicznej,
- wykonanie przedmiaru robót ( 1 egz.),
- wykonanie kosztorysu inwestorskiego (1 egz.),
- wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (2 egz.),
- uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień dla przedstawionej dokumentacji,
- uzyskanie decyzji od poszczególnych zarządców dróg publicznych zezwalającej na umieszczenie w pasie drogowym urządzenia niezwiązanego z drogą,
- uzyskanie pozwolenia na budowę (decyzja nie ostateczna).
Wykonawca wykona przedmiot umowy w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji wszystkich opracowań (plik w programie ogólnodostępnym, dokumenty
w wersji elektronicznej muszą być kompletne i tożsame z wersją papierową).
V. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
1 kryterium: cena - waga 100%
VI. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji opracowania koncepcji projektowej zaplecza socjalno – sportowego 20 dni od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji zamówienia: do dnia 01.10.2019r.
VII. Uwagi dla oferentów
a) Wykonawca po opracowaniu dokumentacji projektowej przedstawi 1 egzemplarz do wglądu lub ewentualnej weryfikacji Zamawiającemu .
d) Wykonawca przenosi na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych oraz własność projektu, w tym również prawo wykonywania zależnego prawa autorskiego i wyraża zgodę na:
- dokonywanie w projekcie zmian wynikających z potrzeby zmiany rozwiązań projektowych, zastosowania materiałów, ograniczenia wydatków, zmiany obowiązujących przepisów itd.,
- utrwalania projektu w postaci cyfrowej np. na nośniku (CD - R)
- zwielokrotnienie projektu poprzez odbitki ksero.
- udostępnienie projektu osobom trzecim w celu wykonania przez nie nadzoru nad wykonywaniem prac realizowanych na podstawie tego projektu.
- przed złożeniem oferty cenowej należy dokonać wizji w terenie.
VIII. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Przed złożeniem oferty cenowej należy dokonać wizji w terenie.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa zaplecza socjalno – sportowego przy ul. Poznańskiej w Kruszwicy”” (zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność). Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Nadgoplańskiej 4, 88-150 Kruszwica w pok. nr 30 (Biuro Obsługi Interesanta) w terminie do dnia 29.03.2019r. do godz. 15:15. Nie dopuszcza się składania oferty w wersji elektronicznej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
IX. Załączniki:
nr 1 - Formularz oferty (18kB)
nr 2 - Wzór umowy (181kB)
X. Pozostałe informacje:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
- Oferty nie zawierające wymaganego kompletu dokumentów nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
- Oferty nie zawierające wymaganego kompletu dokumentów nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający nie przewiduje procedury wzywania Oferentów do uzupełniania brakujących dokumentów.
XI. Osoba do kontaktów w sprawie zamówienia:
Rafał Świerczyński - Inspektor ds. wodno - kanalizacyjnych
tel. 52/3515010 wew. 37
e-mail: swierczynski@kruszwica.um.gov.pl
metryczka
Wytworzył: Rafał Świerczyński (20 marca 2019)
Opublikował: Justyna Pankowska (20 marca 2019, 13:42:47)
Ostatnia zmiana: Justyna Pankowska (1 kwietnia 2019, 12:46:53)
Zmieniono: Informacja z otwarcia ofert
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1146