Wykonanie napraw placów zabaw znajdujących się na terenie gminy Kruszwica


Zapytanie Ofertowe
 
Zwracam się z prośbą o przesłanie oferty cenowej na realizację zadania
pn. „Wykonanie napraw placów zabaw znajdujących się na terenie gminy Kruszwica” zgodnie z załączonym wykazem.
 
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – wartość zamówienia nie przekracza 130 000 złotych.
 
1. Zamawiający:
Gmina Kruszwica
ul. Nadgoplańska 4
88 – 150 Kruszwica      
     
2. Nazwa zadania:
 
„Wykonanie napraw placów zabaw znajdujących się na terenie gminy Kruszwica”

3. Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia:
Zakres zadania obejmuje wykonanie napraw placów zabaw na terenie Gminy Kruszwica. Szczegółowy zakres zamieszczony jest w wykazie stanowiącym zał. Nr 1-31 do zapytania.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem, normami oraz zgodnie z wiedzą techniczną.
 
Elementy podlegające wymianie, doposażeniu muszą posiadać dokumenty dopuszczające je do użycia na ogólnodostępnych placach zabaw zgodnie z obowiązującymi normami.

4. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Przy wyborze ofert Zamawiający  będzie się kierował następującymi kryteriami:
1 kryterium:  cena brutto za jeden plac zabaw-  waga  100%    
Sposób oceny ofert:
C (cena oferty) =  najniższa cena za naprawę poszczególnych placów zabaw brutto spośród złożonych ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia zapytania bez wyboru Wykonawcy lub zlecenia naprawy poszczególnych placów zabaw.
 
5. Informacja na temat wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty
Odrzuceniu podlegają oferenci w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)

6. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: 30 dni od podpisania umowy

7. Warunki płatności:
Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy na podstawie wystawionej faktury VAT i protokołu odbioru w terminie 14 dni od dnia ich doręczenia Zamawiającemu.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treść oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność), w siedzibie Zamawiającego przy ul. Nadgoplańskiej 4, 88 – 150 Kruszwica w pok. nr 30 (Biuro Obsługi Interesanta)
lub na adres poczty elektronicznej kinga.norberczak@kruszwica.um.gov.pl w terminie do dnia 05.07.2024r. do godz. 15.15. Termin związania ofertą: 30 dni.

zapytanie ofertowe (24kB) word
Szczegółowy opis zamówienia (25558kB) zip
Formularz oferty (43kB) word

metryczka


Wytworzył: Burmistrz Kruszwicy (1 lipca 2024)
Opublikował: Justyna Pankowska (1 lipca 2024, 10:45:07)

Ostatnia zmiana: Justyna Pankowska (1 lipca 2024, 10:55:17)
Zmieniono: Aktualizacja osoby, która wytworzyła informację

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 8